Sponsored by systemet

 
Då var vi på banan igen. Jag har en konstig värk och smärta i knölarna i bakhuvvudet och känner mig svmifärdig vissa stunder så idag var jag hemma från skolan. Igår kände jag mig febrig och yr och idag vaknade jag upp med den här sjukt obekväma smärtan som tidigare bara känts som en lätt bula, haft smärtan några veckor... Men jag vet att farliga knölar inte ska göra ont så jag anar någon form av muskelknut som ger mig denna huvudvärk.
 
Känner dock att detta inte får hindra mig från att njuta av dagens väder så tänkte ta på mig löparskorna och ta en promenad. Får se hur lång den blir, beroende på hur jag känner mig. Vore ju jobbigt om jag ramla ihop helt själv, tänkte därför ringa lisfis. Nahe puss då!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback