Studentklänning 2.0

Jag hoppas innerligt på att studentklänningen hamnar i brevlådan idag, jag hoppas innerligt att den sitter okej och att jag inte visar hela röven som jag gjorde i förra. Jag föll pladask för den virkade detaljen på ryggen och den stilrena framsidan. Älskar även att det är en lite "vippigare" kjol så att man kan ha något under ifall den är lite short. Är dock lite rädd för hur den kommer sitta vid boobsen, de blir någon klister bh så att ryggen inte förstörs. 
 
Funderar även på att fixa dragkedjan på klackarna jag hade på nians avslutning, de är inte använda sedan dess så de är så gott som nya. Lägger ju hellre de 300 kronorna som ett par nya klackar hade kostat på en platta cider liksom, åååh jag vill ha mösspåtagning nu nu nu !
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback