Tired of this winter cold

I skolan, fruktansvärt trött och inte alls sugen på att vara här, alls faktiskt. Snön vägrar ju ge med sig och att de blåser halv storm gör inte saken bättre. Det enda som ger mig någorlunda positiv energi är att smsa med syrran, så dör mobil helvetet. Karma is a bitch. 
 
Fick träffa anna iaf, helt sjukt vad sällan vi ses. Var precis med henne hos hennes syster och tog en kopp te och snacka lite skit, skön escape från plugget men de var ju bara att återvända. 
 
När jag kommer hem är det kaffe och plugg, sen ska jag nog rulla fram hantlarna och köra lite styrka på rummet. Är fortfarande lite sjuk så de blir inget gym men jag har abstinens efter träningsvärk och alla andra ska va så duktiga hela tiden. Kanske till och med ska ge mig ut på en promenix i stormen. Uppdaterar er senare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback