Bara så att du vet

 
Jag vill att du ska veta att jag älskar dig och att du är bland det finaste jag har! Du är godhjärtad och vill alla väl, du är en otroligt stark individ och utstrålar så mycket glädje och kärlek. Det finns ingen som är som du Lisa och det stödet jag får av dig genom alla mina mot och framgångar är jag så sjukt tacksam över. Jag kan inte förstå att jag hittat en så otroligt fin människa och ännu bättre ha henne som en stor del i mitt liv. Du är min trygga pelare att luta mig mot, du är en av få som kan vända mitt humör till det bättre på en tredjedels sekund. Jag vill att du ska veta hur bra du faktiskt är, hur glada du gör människor i din närhet bara genom din existens. Jag vill att du ska veta hur tacksam jag är för alla minnen vi haft och ständigt skapar och för att jag får dela så mycket av mitt liv med dig.
 
Jag kommer aldrig glömma något. Våra upptåg på ön, våra myskvällar i butbro, vårat samboliv i ljura, min patetiska rymning till nelinsgatan där du tog emot mig med öppna armar, våra solstunder i båten, karnebåt som bjöd på det mesta, resan till göteborg då man inte fick sova i bilen, resan hem från landet som tog 2 timmar, bad när isen låg kvar, nattdopp när man snubblar över en tamp, smygröka i skogsdungen för att sedan stampa på samma spik, bli "attackerade" av grävlingar, cykla ner för backar utan bromsar i decimeterdjup snö, äckliga drinkar på kräftskivan 2008, hur vi satt och tråna efter killen som vråla reality och fuck her gently, fotosessioner som spårade ut med koner på huvudet och tå stukningar... jag kan hålla på med den här interna texten i evigheter men du förstår nog principen. Kan du förstå att vi tar studenten snart? Känns som igår när vi hade sjögräskrig, haha no comments.
 
Jag älskar dig min fina vän, sjukt mycket och du ska veta att du är underbar! Jag säger inte det tillräckligt ofta...
 
 
 



 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback