Days in may

Det gick jätte bra att styla bruden till bröllopet. Skulle jag ha bättre verktyg och massa smink av bra märke skulle jag gärna frilansa inom det här yrket. Det känns dock så långt borta, en kurs kostar mellan 70-100.000 kr i stockholm och konurensen är så jävla hård, skulle nog inte leken tåla om jag gav mig in i den, så mycket vill jag nog inte bli make up artist. 
 
insta
 
Bra gick det iaf som sakt, bröllop kan ju vara det bästa som finns, dö mysigt ! När jag kom hem packade jag om och begav mig ut till landet. Blev en chill kväll med härligt folk, längtar så mycket tills sommar säsongen drar igång och ön fylls med mer folk, vattnet blir vamt och allt bara är så jävla bra, snart så !
 
haha så jävla attraktivt i storbild
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback