Friendship is the best thing in the world, don't care 'bout how cheesy that sounds

 
Sitter här och försöker varva ner lite, har hängt med Anki ikväll hemma hos min extra mamma och extra pappa, aka. ankis päron. Skjutsade henne på pakethållaren sen från vilbergen till klocket och sen hem därifrån så är lite uppe i varv. Inte så smart att bara ha en tunn jacka på sig, de va lite kyligt men jag cyklade på för att få upp värmen...och för att ja åkte sent från klocket till smedby en fredag kväll, heh.
 
Imorn gäller det, kusinens vän ska gifta sig och jag ska fixa smink och hår. 8.55 ska jag va på plats så det blir en tidig morgon även imorn. Ska hälla i mig kaffe och hålla nerverna i styr, hon som "borde" va nervös och inte jag. Hon kommer bli en jätte vacker brud och det ska bli jätte kul att göra det här jobbet, en väldigt rolig erfarenhet och merit. 
 
Men, de gäller att jag är utvilad så ska nog läsa lite bok och sen sova, uppdaterar när jag har tid om hur allt gick. Ska som jag nämnt kanske till landet imorn så vi får se när ja har tillgång till internet. 
 
Åh ja är så glad nu, måste vara att ja fick träffa min saknade syster. Har inte träffats på jätte länge och de är verkligen precis som när vi träffades varje dag varje gång vi ses, underbaraste vännen man kan ha, får mig alltid att le. Var bara tvungen att säga de även om ja sagt de hundra gånger. PUSS!


guesss whooo :*
11 Maj, 2013 - 23:15

i love u bestie! <3

Svar: i love you 2 ! <3
None None


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback