håkan, mumford, beer and food

Okej nu är det så här, jag har drabbats av det värsta som någonsin kan hända mig... min dator är död och jag har glömt laddaren i nyköping. Kommer alltså inte kunna använda min dator på hela helgen, tisdag kväll eller onsdag får jag tillbaka sladden... detta innebär alltså att ja inte kan blogga så mycket då föräldrarnas datorer laggar sönder och bror gärna vill ha sin för sig själv. Har även blivit jätte sjuk, vaknade upp med feber imorse men den har lagt sig nu. Hostan och förkylningen håller dock i sig. Kan ni tänka er att ligga hemma sjuka en helg utan dator.. jag kan inte komma åt mailen, inte skolarbeterna, inte alla bloggar ja läser då jag har dem i en lista och inte kan adresserna i huvvet. Jag kan inte slänga igång en serie eller film när jag har sådär super tråkigt, det är liksom twitter, insta eller vhs ja har att välja mellan. Skulle mer än gärna vila dra ut och njuta av vädret men jag får bara ont i huvvet av solen och snuvvar ännu mer...
 
Ikväll ska jag spendera kvällen med familjen, god mat, öl, hockey eller the hobbit, peace!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback