"Läsning är för själen, vad träning är för kroppen"

 
Uppdaterat sommarläsningen med två böcker, 19 spänn styck så jag tog de två första bästa jag såg. Eller bästa, jag vet ju inte om de är bra än men oavsett så var ju inte direkt 38 kr något att gråta över. Den första är en deckare som utspelar sig i östergötland. Har en som heter sommardöden i samma serie så var tvungen att köpa denna med såklart. Haha har dock inte läst den jag hade sen innan heller. Glömmer alltid böcker när ja ska sola eller så tröttnar jag. Alex Schulman har jag också en bok av sen innan men den har jag bara kommit halvvägs i. Jag vet inte vad det är men jag gillar schulman, han är bra på att skriva. 
 
Så vi får hoppas på att jag drar igenom bokhyllan i sommar, kommer ju inte ha så mycket annat för mig troligtvis. Jag uppdaterar om dem är värda att läsa. Nästa bok inköp måste dock bli HP..min bror har de tre sista böckerna i harry potter serien men har inte läst de första, vem köper dom sista böckerna innan man läst de första !? 
 
Vart kan man fynda gamla böcker ? Mina läsare kanske är lika dåliga som jag på att läsa, hehe. Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback