SÅ JÄVLA SKÖNT

innan träning pussa jag på min lurvboll, positiv energi kallas det
 
Fyfan vad duktig jag har varit idag, körde typ 20-30 min cardio, jag läs:jogga på springbandet i femton minuter. De är så mycket lättare att jogga på ett löparband än utomhus men de är klart de ger ju mer ute. Därför planera vi in en eventuell joggingtur i veckan med. Sen körde vi lite ben, rygg och avsluta med mage. Testade en sån där rockring med vikter för första gången - så kul ! Men sjukt svårt, min motorik är ju lika med noll haha. Men de skön träning så fort smärtan domna bort.
 
Åh ja vill träna imorn också ! Lagom träning i lagom antal minuter med lagom antal reps. Ja brukar alltid gå all in och sen tröttna. Nu kan ja tänka mig att gå o strö träna lite i veckorna faktiskt blandat med powerwalks. Kosten måste det dock bli ändring på, alldeles för mycket piggelin, mammas födelsedag inkludera tårta som va så god att ja säkert åt halva och idag har jag inte orkat laga mat så har levt på burkcola och pan pizza, hallå !? Köp inte hem sånt jag har sämsta självdiciplinen !!
 
Måste även tipsa om Johanna i min klass blogg där hon och hennes kompis skriver lite om deras träning o tips, kolla in den här för massa motivation! Puss


Johanna
13 Maj, 2013 - 20:24 / BLOGG: http://makememotivated.blogg.se

Men oj, vad gullig du är ! :)
Tänkte bara säga att man lär sig att rocka jättefort, (ska jag säga som kunde innan jag skaffade den med vikter..)
Har fått höra att det är betydligt lättare med vikt, men man får blåmärken jättelätt :/

Svar: hihi :) ah jag kan tänka mig att de är lättare vart efter man tränar liksom, haha ofta blåmärken, inget rocka rockring innan studentdan alltså ;)
None None


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback