Så kul

Idag var det gymnasieslaget, kungsgård kom tvåa (what happend there?) och cheerleadingen tänker jag inte utlåta mig om, då blir jag bara elak och vågar man inte dansa själv inför sådär många människor så ska man inte vara elak. punkt. Fast vid närmare eftertanke...har jag nämnt att jag själv har gått i dans? Nae.. har jag nämnt att det var just en termin i cheer jag dansade? Nae.. Har jag näm.. okej nu blev de jobbigt. Har iaf uppträtt en gång på en hästen match, den ni!! Därför kan jag kanske utlåta mig, kungsgårds dans sög, apmycket! De va inte ens värt att kalla dans, så dåligt var det. Men vad vet jag? Det enda jag lärde mig var att min cheeranda gör så att lagen förlorar och lyricsen till crossfire - Hate that song!
 
Efter att jag sett några matcher drog jag ner och mötte anna för att köpa dom där jävla studentbanden, var de nån som sa awesööööme !!? var de nån som sa, let's ruinera sina föräldraaar !!? Livet är bra underbart. Nu dricker jag kaffe, jag har ont i huvudet så det bara sjunger om det men jag hoppas att det blir bättre snart, vi koffeinberoende människor ska sluta låtsas att vi klarar oss finfint vissa dagar utan kaffe för de gör vi tamefan inte. Hörde en vän i nyköping nämna att man inte kan bli beroende av koffein, att de är placeboeffekt... Fast om man får ont i huvvet, har inte tänkt på att man inte druckit kaffe och sen mår bättre när man har gjort det och det är så varje gång..... just sayin ^^
 
Nu ska jag sluta prata med mig själv och gå ner o käka korvgryta, peace out såattsäga.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback