Signing out for today

instagram - så jävla mogna ansikts uttryck ja gör jämt..cp
 
Är super trött och min hals kliar sönder, mestadels för att jag åt skagenröra förut vilket ja inte tål (men ja tål smögen..konstigt) men också för att förkylningen övergått från rinnande snok till hosta. Så jävla jobbigt att det ska komma i omgångar när man blir sjuk. Kan inte allt bara komma som en bomb och sen är det över liksom, nää vi drar ut på lidandet. 
 
Imorgon ska jag fan bara chilla, jag ska plugga och ända gången jag ska röra på mitt arlse är om ja ska köpa något eller ta en liten promenix. Försöker gå en "pw" så ofta ja orkar men de skulle fan krävas mycket mer inför sommaren nu. Gymkortet ligger och dammar men ja är så jävla less påt... Får se om energin kommer tillbaka framöver. 
 
Godnatt då puckon.


Johanna
09 Maj, 2013 - 23:28 / BLOGG: http://makememotivated.blogg.se

men FY BUBBLAN, va groteskt snygg du var i den där klänningen ! o:

Svar: tackar så jätte mycket, fan vad glad ja blir ! :D fy bubblan du har blogg känner ju jag, ingen aning om det.. ni har nu mer en plats i min "läsa-blogg-lista" :)))
None None


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback