Snart dags att sjösätta båten

Idag var det tänkt att jag skulle ha en vilodag från tränandet men är så sjukt sugen på att gå ut och gå.. Men klockan är för mycket så det får bli i helgen istället. Imorgon är det näst sista dan på praktiken, fan vad tiden går fort nu inför studenten. Ska som sakt färga håret hos min personal hairdresser aka syrran imorn. Sen ska jag hänga med Julia. Får se vad vi hittar på för kuligt.
 
På lördag är det äntligen dags att slänga i båten och jag har sagt att jag SKA med. Första båtturen för i år får man ju inte missa, har bett pappa visa mig hur man kör från lindö till landet utan att gå på grund haha, så vi får se om han håller det löftet. Han kommer aldrig låta mig ta båten själv men ja vill veta vart alla grund ligger så kaaanske jag kan ta båten om några år. Vore ju lite fränt att hämta upp vänner i lindös hamn själv, mycket lättare för dem som inte har körkort att bara ta bussen ut dit liksom och jag är kung på att köra båt, sådeså! ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback