Soon it will be over

Brukar ni också ha dagar då ni är helt kluvna, ni vet inte ens vad ni ska prioritera när det kommer till de mest simpla frågorna, jag har en sån dag. Visste bara inte vart jag skulle ta vägen. Jag behöver struktur och rutiner men jag vill inte känna måsten, är så jävla trött på måsten. I helgen börjar allt, jag åker till nyköping på fredag efter att jag varit och kollat på balen. Det blir en stor grillfest nere i hamnen och jag har planer på att bli sådär lycklig som man bara kan bli med hjälp av två saker, en av mina bästa vänner och vin. På onsdag nästa vecka åker mössan på och resten av veckan är bombad med roligheter, jag tänker ta med er på de mesta av mina upptåg och jag ska fota så mycket jag bara orkar. Har så mycket att se fram emot men jag kan inte känna av det riktigt ännu, kan bero på mina betyg som fortfarande hänger på en skör tråd, jag har lust att bara klippa av den och skita i allt. Hur lågt har man sjunkit när man säger "snart skiter jag it och tar emot två ig:n för jag orkar inte mer nu". Mina nya blåa vänner står brydligt på min bänk och illglor mot mig med sina smala klackar, jag vill vara en stolt student iklädd dem den 14e juni.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback