This spring



Vilken klyché rubrik, filmtrailer typ.. Aja, i vår kommer jag tända till på skor igen, eller jag är alltid tänd på skor men ska inte köpa förens i vår...är tanken. Nästa köp vill jag ska vara ett par öppna klackar med grov träklack och hög platå. Det är lättast att gå i och även snyggast!

Sen vill jag uppdatera mitt converse förråd har haft mina vita i snart 2 år skulle jag tro och det börjar synas lite, hål här och var. Denna gång vill jag ha ett par svarta, hoppas innerligt att Ida kan fixa det från England åt mig. Superbra, först ber man brorsan och sen hans flickvän, hihi.

How ever, det kommer bli en sneakers trend med har jag läst lite överallt. Träningskläder till vardags är inne i vår och sommar (grattis anki). Om jag har råd och hittar några jag passar i tror jag verkligen att jag kommer haka på den trenden :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback