Ekologiska

Idag har jag köpt ekologiska inbjudningskort till studenten, hon i butiken var väldigt noga med att nämna de i varje meningn, förstår dock inte varför då de bara fanns de här och ett par as fula att välja mellan. Hon kanske ville ge mig gott samvete. Fyfan det känns i hela kroppen nu, ja är så jävla klimatsmart, sjukt bra gjort. Annars då ? Joo ja tänkte städa lite så när jag kommer hem från nyköping på torsdag slipper det kännas som att ja går in på myrornas klädavdelning... Sen tänkte jag plugga lite med, och kaaanske till och med hinna med en lite powerwalk. Känner dock att ja inte har så jävla mycket power att avverka men jag kan ju krypa lite. Studentibjudningar ska jag skriva också så klart..får se hur det går med tanke på alla stavfel jag lyckades göra i den här texten.. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback