Valborg

 
 
Satt och funderade över vad jag skulle göra av min söndag, slutade med att jag tog tåget till nyköping. Så jääävla skönt ! Haha jag kommer ihåg första gångerna jag var här "aha du är från norrköping, ett tips: flytta aldrig till nyköping!!" Som de känns nu vill jag hellre vara här än i norrpan många gånger.
 
När jag kom hit igår fick jag skjuts från stationen, service! Haha sen käkade ja lite och landade på favoritplatsen. Balkongen, men en kopp kaffe som snart övergick i vin. Nej vi super inte hela tiden, vi värderar bara ett glas vin och trevligt sällskap, vi har växt upp lite så. De där kan bli missförstånd. Vi råsuper inte helt enkelt utan chillar bara. Igår hade jag dock inte ätit så mycket så vi flumma lite, lyssnade på nostalgisk musik och hade det bara allmänt bra! 
 
Nu är det plugg som gäller några timmar sen ska vi börja fixa och styra inför kvällen, det är valborg och de ska tydligen annordnas fest här så jag ska hjälpa anna att städa lite och sen åker locktången och..vinet fram, hehe. 2011 firade jag också valborg här, får se vilket år som blir bäst men jag tippar på detta. Puss
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback