En liten uppdatering

Oj er hade jag glömt ! Igår var de alla hjärtans dag, jag spenderade den med att sova i Lisas soffa för att sedan åka hem och fortsätta sova, soft escape from the gay environment så att säga. Idag har jag varit på praktiken som vanligt, gick skit bra och jag har äntligen fått börja lära mig kassan vilket kommer bli en enorm behövlighet i framtiden.
 
Sedan begav jag mig till min kära syster med två paket toning i påsen, lite mer brunett begav jag mig sedan till min andra syster för ett glas vin, film och popcorn. Nu är jag hemma och ska jag ladda batterierna inför morgondagens träningspass och sen ska jag fortsätta avnjuta detta efterlängtade lov, underbart !
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback