Musik, naglar, praktik


 
Det är fränt det här med hur musik och känslor går ihop, jag tycker till exempel mer om håkan hellström på våren, lite konstigt. Min syster därimot tycker jag om förjämnan och just nu är hon påväg till mig för bästismys. Gud vad mina föräldrar ska vad glada över att de inte fick någon partyprisse till dotter att vara orolig över hela tiden..vänta, de är dom ju endå. Personligen önskar jag att det var lite mer fartfyllt mitt liv, börjar bli ganska segt att vara lugn jämt. Vart fan ledde det här inlägget ?
 
Idag har jag gjort mitt första helset geléförlängning, helt oförberett (trodde jag skulle va modell) men de gick jätte bra, jag fick höga poäng på bedömingen och min kund blev nöjd, så då är jag med nöjd :) 
 
Imorn är det praktik 9-16 som vanligt, antar att det blir mer kassa inlärning, woop !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback