Tyckt att jag varit deprimerad tidigare ? you should see me now !

Indraget CSN bidrag, brorsan raderade min spotifylista på 1200 låtar och en påbörjan till halsflus innehållande ständig huvudärk kan enkelt sammanfatta min dag - tagga studentkryssning imorgon ! Jag skulle vilja supa bort varenda liten hjärncell av dem få jag har där uppe imorgon som vi tonåringar så fint och enkelt kan göra ibland när vi vill fly våra bekymmer. Men jag tror inte att det rätta stället är på ett stort kryssningsfartyg med 800 andra kåta och rabiata små våldtäcktsbenägna människor, eller ja, 40 procent av dem iaf kanske, miiiitt ute till havs mellan sverige och finland. Nej imorgon tar vi det lungt, jag känner för tillfället att låt bara dagen passera, låt mig känna ångesten för att jag kastat 1100 någonstans vid åland HELT i onödan.
 
Eller så hoppas vi på det bästa, jag ska åka dit med mina fina Lisa och två till härliga kompisar, skulle jag inte få mig ett endaste skratt imorgon så kan jag knappast vara i närheten av dem. Men nu vet ni ännu en sanning iaf, det är kaos just nu men eftersom jag aldrig ler på utsidan annars så lär ni inte märka så stor skillnad, hehe. Och ja, jag veet att jag bara har mig själv att skylla, tro mig! Annars har min omgivning så fint påpekat det hela dagen.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback