CV

En fördel med att ha blogg är att man kan kolla tillbaka på viktiga datum och månader, har man ingen koll på mellan vilka månader man hade praktik så var det lätt fixat och jag kan nu glädjas åt att mitt cv är färdigskrivet. Mitt fula tryne ska bara placeras i ena hörnet och sen kan jag gå på nästa steg.
 
Det är min kära bror som sätter eld i arslet på mig när det kommer till att ta tag i viktiga saker, jag mår nog fan mer dåligt över att göra honom besviken än hur jag mår över att mina föräldrar blir det. Tur att han finns, han är min inspirationskälla helt klart, ser upp till jonas som fan. Svårt att förklara men de som har syskon känner nog igen sig.
 
Nu ska jag ta mig en låång dusch och sen sova, puss mina fina.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback