Dagar då du inte orkar lyfta en fena

Jag och anki köpte hem onyttigheter och slingrade ihop oss i soffan framför en film igår, brorsan höll oss sällskap fram mot kvällen sen åkte han till flickvännen. När filmen som visades på tv var slut drog vi igång en dvd film ingen av oss sett än. Hypnotisören, fruuuktansvärt bra film, speciellt för att vara svensk. När mörkret började skingra sig utanför fönstret kände vi att det var dags att sova och vaknade vid elva tiden idag. Jag skjutsade henne på min lilla bike till gymmet och sen åkte jag hem för att ta tag i massa, men där tog de stopp och jag har suttit i min soffa hela dan, sett klart alla säsonger av gossip girl nu och jag tänker inte har nån ångest för att inte ha gjort ett piss idag för det har varit så jävla skönt ! Btw så gissade jag rätt på vem gossip girl va, det var inte så svårt att lista ut. Vad ska man se nu för serie då ? Eller ska man ta sitt förnuft till fånga och inte ge sig in i sömnlösa nätter pga att man sitter fastklistrad framför en fantasivärld..
 
Imorgon har jag iaf en lista på saker jag ska göra, saknar rutiner och jag har troligtvis en liten öppning inför framtiden på gång så jag måste ta ett nervöst steg, måste bara skriva klart mitt personliga brev, hoppas!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback