It's all about the money, money

Fyfan vad jag ska uppskatta mina pengar när jag får dem, jag ska ta en kaffe på stan med en vän jag inte träffat på länge, jag ska dra ut med anki o så ska jag dricka tills jag tror att jag dansar snyggt, sen ska jag köpa mig ett klädesplagg jag inte behöver men vill ha, jag ska gå och se en skit film på bio och jag ska dra och bowla även fast jag suger på det och tycker att de är onödiga pengar.. sen ska jag åka till nyköping och umgås med folk jag träffar en gång i halvåret och så ska jag pimpla vin med anna och prata massa skit på hennes balkong. Den som säger att man inte kan köpa lycka med pengar...
 
Tills dess får jag fördriva tiden på sånt som gör min moder lycklig istället, städning. Varför ska vi tjejer va så ytliga...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback