Självkritisk, fia i sitt esse

Brorsan är påväg för att chilla semester en vecka i Malaysia, fallskärmshopp från skyskraper och kolla formel1, ohså 20-30 graders värme på de. Och här sitter jag, lite småfrusen men alldeles för lat för att ta på mig raggsockerna, funderandes över vilket filter helvete jag ska ha på bilden jag envisas med att lägga upp på instagram. Så ska jag tagga med sånna där hashtags, små irrelevanta ord som egentligen inte har ett piss med själva bilden att göra. För att sedan 30 olika shoutout sidor ska försöka värva mig genom att gilla mina bilder och så sitter jag där och får ett sånt där fult litet leende varje gång jag får en 'like'. Jag har ju drabbats av något sånt där bekräftelsebehov på senaste tiden nivet...hehe jaaa, de blir så bra så! 
 
Helt naturlig och inte tillgjord på någe vis... så taggar vi med lite #girl #tagsforlikes #jagharettbekräftelsebehovattstilla 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback