Dagens träning

Kvällens godis
 
standard bevis på insta på att man faktiskt har lyft arlset ur soffan, mainstream som man är
Fick ett litet ryck såhär på kvällskvisten och tog en powerwalk blandat med lite tappra försök till att jogga. Älskar min nya inställning till träning, alltså att jag har tagit tag i skiten igen. Försöker bygga upp min självdiciplin så gott de går.
 
Idag efter skolan hängde jag med mamma och pappa på en husvisning i åby men det var verkligen inget att ha. Omringat av trafik, golven skönk under en när man gick och det luktade avlopp på hela nedervåningen blandat med cigarettrök. Jag ska inte dömma men jag förstår mig inte på folk som röker innomhus, speciellt inte småbarnsfamiljer, då blir jag as förbannad! Haha så vi var där i fem minuter, pappa blev lite "kär" i garaget bara för det hade rymt båda bilarna och båten under vinterhalvåret men det var nog det ända som lockade. Så letandet fortsätter, ifrån smedby ska vi i alla fall.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback