Varför finns det idioter?

Eftersom att jag för tillfället inte har något eget liv att syselsätta mig med tänkte jag läsa alla andras. Jag erkänner min hunger men finner ingen mat så det får vänta tills jag går av på mitten..haha den va kul. Sen ska jag ta ett långt bad, släcka lampan och ha öronen under vattnet. Bästa sättet att stänga av verkligheten!


Jennie ♥
29 December, 2011 - 15:22 / BLOGG: http://jennsiii.blogg.se/

Ville önska dig ett gott slut och ett gott nytt år :)

kram

Jennie ♥
30 December, 2011 - 15:22 / BLOGG: http://jennsiii.blogg.se/

Hej!

Nu har jag en tävling på min blogg :) Man kan vinna ett valfritt Iphoneskal i valfri modell. Hoppas du vill vara med och tävla.

Nu vet jag ju inte om du har en Iphone, men du kan ju annars vara med och vinna till en kompis som har just den mobilen :)

Jag kommer länka alla i ett inlägg som var med i tävlingen :)



Gott Nytt Är!

Hoppas du vill vara med :)

Jennsiii



(ber om ursäkt om du inte ville ha denna reklam om tävling)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback