Fire drill


Började dagen med brandövning med klassen. Sjukt kul var det, nästan så man hade velat gå brandmans utbildningen meeen - mindre kul när man ska ut i verkligheten. De här var ju anlagda bränder vi fick släcka och sånna där simpla saker vi fick lära oss som att använda olika brandsläckare osv. och så fick vi uppleva olika scenarior där vi skulle aggera "räddningstjänst". Men ja de var riktigt kul, vi var den första klassen med enbart tjejer som hade gått in fört och gjort allt ordentligt utan att flamsa, de va ju också lite kul eftersom att vi går stylist ;)

Vid halv ett kom jag hem och då hängde jag med mamma o pappa ut till landet. Hjälpte pappa att riva lite i stugan vi renoverar och drack lite kaffe i vindarna från sjön !! Superskönt. Sen fick jag ett samtal av älsklingen Lisa som ääääntligen fått sitt körkort så ja, ni kanske kan tänka ut själva vart jag spenderat resten av eftermiddagen och kvällen. In her car, scared as hell ! ;) Naevars men jag är superstolt över henne, kommer bli så jävla mycket äventyr nu o roadtrips. Underbart !! ...så länge bensinen räcker, hehe.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback