Or maybe i should just try to come back

Vad var min tanke..se riktigt riktigt blåst ut ?
 
Har jobbat lite på ica maxi idag i Nyköping som vi gjort 2 gånger tidigare. Som vanligt skönt att byta miljö, kul att få hjälpa kunder med deras val av produkter samt lära sig mer om kundkontakt och produktinfo. Väldigt bra att ha sånna här småjobb med i bagaget.
 
Imorgon är det praktik som gäller 9-16 och på lördag är det ett köp tillfälle för vårt UF-företag (candle uf) i mirum galleria mellan 11-15 så söndag blir min lediga dag den här helgen. Hoppas att jag inte kommer vara allt för trött nästa vecka för då ska det köttas på gymmet, pluggas utav bara helvete och förberedelserna inför jul/nyår måste fixas. Hur gick detta till ? Jag var ju nyss en soffpotatis med noll diciplin, hehe.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback