Senaste vistelsen i Nyköping


Lånade annas finfina tröja, packade väskan och tog tåget mot trevligheter i den lilla staden nyköping.

På lördags kvällen bjöds det på festligheter. Måste tacka grymma manilla i min klass som gjorde något snyggt av min så fula sidecut innan den helgen. Sen får ja be om ursäkt för den överdrivna "klyft-bilden" jag var lite glá i hatten ;)

Festen fortsatte för mig men anna stannade hemma med sin man så jag lämnades i Millan och Malins händer, hamnade i någon stuga ute i snöovädret och såg film hos några grabbar, landade sedan äntligen i malins säng tidigt på morgonen.

Sen vet ni den där känslan man får när man sover någonstans där man aldrig sovit förut, man vaknar upp och undrar vart fan man är... Jag vaknade, huvudvärken var ett faktum och jag kollade mig yrt om i rummet och möts sedan av hennes katt som låg på min mage och stirrade på mig, OM jag blev rädd !

De va ungefär det som jag vill dela med mig av, sen har vi lite annat som är kul att garva åt men de delar jag bara med mina kära vänner ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback