Stockholm

Såg att några stycken har käckat in här och ja nu låser ja upp bloggen igen. Jag vet inte riktigt anledningen till att jag låste den från början men ja har inte haft någon lust att blogga alls så tänkte att de var lika bra att bara stänga ner skiten ett tag.
 
Har inget att berätta om tidigare dagar heller, jag hade nämligen åkt på en förkylning så det heter duga så har legat inne i flera dagar. Men nu verkar det ordna upp sig och tur är väll det för på lördag åker jag till huvudstaden för första gången med min fina vän Ida.
 
Det blir våran gemensamma favoritsyssla - Kaffe på några mysiga utefik och shopping. Jag har inte den största summan att röra mig med dock så kommer inte bli mycket kläder men de ska bli skönt att bara få åka iväg och kolla på lite annat än regniga norrpan ! Kunde inte komma mer lägligt att åka iväg nu för jag är så trött på att stampa på samma ställe.
 
I början på augusti blir det en helg i nyköping också. Ska äntligen få träffa min Anna igen och de ska bli så jävla mysigt ! Det var tydligen nyköpings festdagar då, antagligen som norrköpings augustifestival ? Så det blir party party med mina sköna nyköpingsbor ! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback