Jukebox


Fick finbesök av ankipanki igår kväll. Det blev pizza/kebab tallrik, nördande av mobiler och SATC. Väldigt trevligt. Idag vaknade vi upp till fint väder, nationaldagen i ära och visste inte riktigt vad vi skulle göra av dagen. Kollade lite sunes sommar och lockade ankis hår och helt plötsligt hade jag gjort en stor, krullig 50's frisyr. Spontant körde vi på en tillhörande sminkning med lösfransar och hela skiten sen gick vi ut och fotade. Jag fick till ganska fina bilder där som jag ska redigera när jag får ork. Vips hade man gjort något bra av den här annars så ospeciella dagen :)

Tänker fördriva de kommande timmarna med att städa rummet och plugga och sen ikväll beger jag mig mot syrran och sover där. Surt bara att jag har skola imorn och inte hon, aja. Kvällen kommer säkert ägnas åt canon, dip dye, swag och skratt. På återseende !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback