he's coming home

Tiden springer iväg och det tackar jag för. Sitter hundvakt medans päronen är på jobbet och kim tränar, inte den roligaste tidsfördrivaren men min vovsing var väldigt lugn och mysig idag så han ligger mest och sover. Tog nyss en promenix och nu är det favoriten som gäller, relax skivan på och den otillåtna soffan är ledig, mys stund!

Imorgon när jag vaknar upp kommer jag vara lyckligare än jag varit på länge, Jonas kommer hem och är hemma till på fredag och jag är så jävla glad. Har längtat i typ 2 veckor nu, haha va barnsligt det låter men han åkte ju innan julafton någon gång så det var ett tag sedan jag fick träffa honom och det har varit så jäääävla tomt!

Och sen 12.00 imorn ska jag vara på skolan för att sedan ta bussen till UF-mässan i linköping. Ska bli ganska kul, skönt att göra lite annat.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback