Skriver av mig

Hejhej ! Dagen har varit kaotisk till en början men slutade väldigt bra (är ju inte slut än men skoldagen). Somnade vid halv tio igår ungefär och vaknade upp 8 timmare senare inte alls så utvilad som jag borde, så jag blev sen som vanligt.

Får ett samtal av läraren som säger att vi har kundpass och inte tillräckligt med elever på plats. Så jag slängde mig på cykeln och va där på 15 minuter trots motvind. Slipper kund till en början (ville inte ha någon för att jag varit sjuk och tagit emot varje gång) men efter krångel sa jag att jag självklart kunde ställa upp så jag fick en kvinna jag haft i ettan och hon blev lika nöjd denna gång vilket kändes bra.

Sen var det skolans godaste mat, fisk o potatis, typ det enda som verkligen är gott. Sedan körde vi på engelska med "liu"-praktikanten, hans sista dag vilket var jävligt tråkigt men vi fick cola och kolla på engelsk stand up så vi satt och asgarvade hela lektionen, ganska soft endå.

Sen tog jag en tripp på stan med anna, kom hem med en tröja, ett linne och 2 nagellack som jag ska visa sen. Nöjd o belåten följde jag med anna till tåget och sen cyklade jag hem.

Nu sitter jag och har träningsvärk i magen från gårdagens idrott + dagens skrattanfall samt är helt slut efter att ha cyklat likt en buffel jagad av hyenor, jävligt snabbt alltså. Men hullet ska bort så jag mår prima med värken i hela kroppen, haha.

Oj, nu sätter vi punkt .



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback