Spark i röven

Jag vet inte hur många gånger jag skriver saker här som jag sitter och tänker på, som jag bara vill säga till mig själv för min egen del och sedan kommer jag på mig själv med.. ingen jävel vill läsa de här fia ! Så då loggar jag ut och går iväg för att sedan sätta mig här och skriva något skit igen. Jag vet inte vad som har hänt, brukade ju tycka att de här va kul. Brukade va bra på att skriva, nu är det typ en informationstext om mitt icke existerande välmående... Ja jag vet mina egan brister, jag påminner mig själv om dem oftare än vad som är hälsosamt.

Imorn har jag praktik, får se om jag är sådär superglad och ger er en dagens klädsel, ni vet ju inte ens hur jag ser ut nu förtiden om ni inte träffat mig ute.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback