Linköping

Fick bli en tripp till Linköping med Ida efter skolan, bort från stan i jakt på något fint. Jag hittade dock inget fint alls men jag fick umgås med min fina vän, så jag är nöjd i alla fall ! 
 
Imorgon är det en sån där tråkig dag igen, onsdagar...helvetes dagar vill jag kalla det ! Vi börjar med en lektion där vi har UF, sedan går vi över till GK timmen, en håltimme där du kan fortsätta med uf eller övriga studier som behöver bli klara. Alltså oftast en totalt värdelös timme som bara gör en segare ! Sen går vi över till religion med en morfar till lärare som pratar som om han läser en godnatt saga, sen lunch och sedan småföretagande..ännu mer UF. Det är verkligen en as seg dag men jag hoppas den blir mer värd när man väl har ett uf-företag sen.
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback