Just some thoughts

Det här är mitt klotterplank, min offentliga känsloportal där jag uttrycker mig om det som kommer upp i huvudet just här och nu. Jag har inga överdrivna summor i plåboken, ingen inspirationsgivande garderob, inget modellutseende, inget toppenhumör alla gånger, ingen super spännande och händelserik vardag. Få vet vem jag är i den staden jag bor i, jag har inga speciella talanger att flascha med och inga starka åsikter eller ämnen att ta upp. Jag gör inte som man borde alla gånger och är knappast ett föredömme.
 
Det slår mig då - vad är det som gör att en del människor faktiskt tar sig tiden att varje dag läsa det jag gör och skriver ? 
 
 
Jag skriver inte allt men jag blottar ändå kanske 50% av mig själv här, vad gör att man kommer tillbaka ?
Vad skulle jag kunna göra för att öka läsarantalet? Borde jag göra en mer inbjudande design ? Fota mer ? Visa vad jag gör i skolan, visa sminkningar, vardagsbilder ? Tipsa om saker, visa mer av mig och min stil ?  
Would be fun to know! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback