Age is a very high price to pay for maturity

 
 
Idag kör jag på ett ofrivilligt träningspass. Sommarn är snart slut och päronen flyttar hem för säsongen vilken dag som helst. Jag och Jonas har väl inte prioriterat städning i första hand när vi haft huset för oss själva hela sommarn men idag var det dags för en storstädning så dom slipper avsluta semestern med att städa efter oss...MEN, jonas drog med flickvännen till Cypern igår så här står jag själv och skurar skåpsluckor och damsugar upp sand från alla gånger brorsan kommit hem och tömt skorna i hallen efter att ha spelat volleyboll, tack så jävla mycket!
 
Jag må ha varit arbetslös i två månader men jag har blivit kung på att laga mat och tagit hand om hemmet. Ett jobb, bättre rutiner och tider och jag är redo för att flytta från den här stan, rent psykiskt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback