Kontaktannons och nakenbad


Fanns ju kamera på den här datorn med men helt utan effekter, sämsta kvallen OCH den är spegelvänd -.- Macbook pro you will always be in my heart !
 
Dagarna går ut på att försöka få energi till att ta tag i allt. Helt plötsligt blev livet lite mer allvarligt och enda tillfället jag är lugn och kan tänka på annat är när jag är med mina vänner. Hängt med Julia idag, tog en fika och en sväng på stan. Skulle ha tränat men känner mig inte så frisk i kroppen. Vi tog en sväng till media markt också för att kolla in ett nytt objektiv, fick 1500 i presentkort där men objektivet jag vill ha kostar 1790 tror jag så ska flirta lite med pappa. Fick massa fina drink glas och en superhäftig vinkaraff i studentpresent som jag precis ställde in i mitt lilla vitrin skåp, åh vad jag längtar efter en egen lägenhet, meeen de krävs några år av arbete tills dess så imorn ska jag skriva in mig på arbetsförmedlingen, helvete vad tungt de känns.
 
Haha fan kan man inte bli Hollywood fru eller något, finns de någon kille med lägenhet som skulle vilja ha en liten före detta student, jag kan diska och steka färdiga hamburgare, skära allt i sen sallad utom tomat. Jag är ganska rolig av mig om jag får säga det själv, är jag något för dig ring mig på 070.... nää så lågt ska vi inte sjunka.
 
Ska se en film nu och ladda upp inför fredag, det blir mys på midsommar och jag tar med Julia och Anki till landet, vi ska dricka, garva åt dåliga skämt och nakenbada på natten, jag ska iaf - lätt! puss.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback