Blåbär och suddig syn

 
Idag har jag sovit länge, kollat på gossip girl, insett att min förkylning bara blir värre, träffat Anki och gått på stan, letat efter rosor och en glasvas, nöjde oss med porslinsvas och tulpaner, de går aldrig som förväntat när vi är på jakt eller äventyr, men det är de som gör oss så unika, vi är helt enkelt totalt missanpassade för vår levnadsmiljö, lite som älgar i pooler eller hästar i findusförpackningar, såattsäga. Sen har jag kollat på mer gossip girl, tyckt mer synd om mig själv, druckit kaffe och bakat blåbärsmuffins, de blev helt okej, jag är inte så oduglig som kvinna trots allt, har även hittat pappas glasögon han köpte när han skulle "svetsa ihop något litet" men som jag fortfarande kommer på honom med att använda ibland, hur som helst, testade dem och övervägde att skaffa ett par egna, ser man inte fruktansvärt mycket smartare ut? dock ser man väldigt suddigt i dem, tror inte att hela den här sexy teacher grejjen hade funkat för mig ialla fall, jag bär mjukis alldeles för ofta, och jonas påstår också att man måste vara smart för att impa med sin smarthet, själv tycker jag att de låter helt ologiskt, tråkigt och...okej han har rätt. När jag visade min utväxt heromdan i hopp om att någon skulle ge mig pengar till färgning fick jag bara tillbaka, slängt i ansiktet, titta din dumhet kommer ikapp dig...wiie



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback