24tums tegelsten

Tog en kort promenad nyss och det slog mig inte förens jag kom till dörren att man faktiskt kunde gå ut i bara tröja utan frysa. Underbara, härliga soljävel och sommar, det var på tiden! Jag spenderar min dag genom att leva upp till min mors och mina bröders förväntningar.. Dom påstår att man inte kan ha så mycket kläder och inte använda allt så de ställde in två kartonger på mitt rum. Jag antar att det ligger lite sanning i det men jag är så opepp på att städa och rensa en sån här dag. Får ja det gjort idag kan jag njuta i veckan så det är vad jag ska göra... tog in våran stora 24tums dator på rummet, herregud känns som ja sitter vid något antikt. Vill ha tillbaka min macbook, fia ditt jävla klantarsel !!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback