Angry bird

Andra springer vårruset, jag kommer på klockan halv elva på kvällen att jag glömt data laddaren hos syrran i vilbergen och får cykla och hämta den med tanke på att alla rester ska vara inne senast imorn. De var ju behövligt med lite frisk luft för att orka plugga men är helt död efter den där cykelturen alltså...
 
Gjort klart en uppgift i bild nu iaf så får jag godkänt på den så slipper jag IG i estetisk verksamhet. Liiite surt att man blir ig varnad i det ämnet på grund av en liten sketen bildanalys när allt annat praktiskt man gjort har fått g+ och vg... men de är väll sånt man får ta när allt ska va orättvist, hehe.
 
Nahe då fortsätter vi beta av här då, helvete vad trött jag är helt jävla sinnessjukt, fan vad skönt de ska bli att sluta skolan !!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback