Årets första solning

Drog på mig shorts och bikini och la mig på altanen med brorsona, jonas lever kvar i gårdagens vakum av bruce springsteens spelning så hans gamla klassiker spelades på spotify, kim däckade utbredd på en filt mitt i vårt myrbo till gräsmatta och jag låg som vanligt och kollade var tredje sekund om jag fått färg även fast ja vet att det är helt omöjligt. Ja är en ganska otålig människa.. uttråkad blir ja också lätt så sprang efter kameran och fotade denna perfekta stund. Sommaren känns inte alls långt borta nu. Åh vad jag längtar till sena sommarkvällar med vänner på altan, eller en cider på trädgårn med sköna människor...och landet går ju inte ens att beskriva i text hur mycket jag längtar efter att få lägga mig på ön och sola med en bok jag läser 1,5 sida i för att sen tröttna och kasta mig i sjön. Jag ska ta vara på varje ledig minut av den här sommaren, underbart !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback