En helg ute på ön

Testade lite nya fotokunskaper på växter i kvällssolen, överredigerad..

 
 
Även i dagsljus

Plockade en bukett till mamma när jag insåg att det var mors dag, älskar dig mamma du är världsbäst ! ♥
Perfekta platsen för morgon kaffet med sjön som utsikt

Annars är ju sängen också en bra plats, skulle testa att fota med fönster som ljuskälla

Lördagkvällen bjöd på grillat och vin
Standard
Kvalitets tid med föräldrarna ♥
Frukosten fick jag serverad på sängen, kanske för att jag sover i en kökssoffa...
Dagen flöt vidare med kaffe och städning
 
Igår bestämde jag och Lisa oss för att dra till landet efter att vi kört ett pass på friskis vid elva. Jag kom ut någon gång vid 17 tiden. Fick montera ihop grillen och sen aggera grillmästare, gick finfint med en whiskey&cola i hand (smakar typ som kapten). När vi käkat gick jag bort till Lisa och myste kvällen ut, spelade lite skip-bo för gamla tiders skull. När ögonen gick i kors lånade jag en ficklampa och gick hemåt över kärret, hatar att gå själv där ute när det är mörkt, vill inte ens veta hur de skulle vara att möta en grävling.. Haha, sen somnade jag ganska snart och vaknade upp i vårt lilla kök till doften av nybryggt kaffe, de va lika klyschigt som det låter! 
 
Kom hem för några timmar sen och var nyss iväg med Ida och solade, äntligen början man få lite färg ! Nu ska jag chilla ett tag till innan det är dags att sova. Är fruktansvärt trött ikväll !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback