Yes, ja slipper kondylom!

im such a pussy..
 
Idag har jag varit på vårdcentralen och vaccinerat mig mot livmoderhalscancer, damn it hurts! Ja har nu kommit fram till att jag kan lägga ner projektet om tattuering för jag har blivit så jävla känslig på äldre dar... Nålar är inte riktigt min cup of tea så att säga! Gick egentligen dit för att kolla en annan grej men så passade jag på att fråga om vaccinet, ah tjena ja var ju inte beredd på att ta det där och då, nästa ska tas i juli och sen den sista i september..har jag något att se fram imot. 
 
Sen träffade ja syrran en snabbis, mötte sen upp lisa o filip på stan för att hämta ut lisas bal o student klänningar, sen sola vi och nu på kvällen har jag slingat lisas hår, thank god att ja inte blev frisör men jag hoppas att det blev bra när de torkat och man såg skillnaden. 
 
Imorn är det studentprat i skolan att se fram imot, ett omprov att inte se fram emot och sen kan man väll säga att skolan can go fuck itself för jag är relativt as klar med den..typ. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback