Vilket jävla pucko

 
Sitter och kollar på gamla videos jag är med i på youtube (woopwoop, famous fucker overhere), gjorde en så kallad "videoblogg" när jag gick i åttan då min kära vän Julia övertalade mig att jag skulle göra en för att få fler läsare till min nystartade blogg. HAHAHA, vafan trodde jag, att jag skulle få flera hundra läsare genom att sitta och påpeka 25 gånger om att jag var sjuk. Lyckades även få med en liten "imorse skolkade jag". Fruktansvärt bra grej o säga, sånt vill folk höra i en videoblogg... Tror dock att det var en kul grej mestadels att lättövertalade Fia skulle lägga upp en video på youtube. Ser ut som ett anorexia barn också samt att ja har kolsvart målade ögon och man inser nu i efterhand att jag försökte inte bara vara en i mängden, jag VAR en fjortis. Det var isa doras kompakta och överparfymerade puder (som jag tillslut fick en allergichock av), dubbla linnen, tights, race marine skor och Adidas tröja som gällde.
 
Nu tänker ni att jag ska publicera detta lilla masterpiece of embarrassment men icke, det räcker med att klippet visats 300 gånger. Haha ae men de är kul att kolla tillbaka på, har massa fler videos från den tiden på en extern hårddisk, vilken jag inte ska visa för mina barn i framtiden...inte pojkvän heller när den stunden kommer.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback