För er som fortfarande läser

 
Jag har bloggat på en ny blogg utan att publicera den för någon annan än syrran men nu är det väll kanske dags, även om jag mestadels bloggar för att jag vill skriva och få ur mig saker. Det är mycket träning och tankar kring det nu för tiden men jag försöker inte göra en nischad träningsblogg (haha man måste ha muskler att skryta med för att lyckas med en sån webbplats) nej utan min vardag handlar mest om det just nu för att jag vill leva ett hälsosammare liv. Samma person, samma bloggnamn men rättstavat (hehe) men med lite ny vilja, nya mål och en ny ålder. Mer positivitet helt klart, inga mer deppinlägg de håller jag för mig själv - hänger ni med mig?
 
http://differentcreations.blogg.se
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback