Fatso-bird


Eftersom att vi hade öppethus i lördags så fick vi ledigt idag. En dag jag skulle lägga på plugg, en dag jag la på att vara kreativ och fixa lite med bloggdesignen, istället får det bli en kväll jag lägger på plugg.

Allt fler använder twitter, jag gjorde ett konto för jätte länge sen och gjorde kanske en uppdatering i somras, borde kanske ge det en chans även jag. Ibland har jag ju faktiskt konstiga tankar här uppe i planeten som jag skulle kunna dela med mig av i annat än blogginlägg. Samt att min kära familj och mina vänner är väldigt (!!) bra på att yttra sin småkonstiga kommentarer ibland. So i'll give it a try. Klicka på min fina birdbild ovanför headern för att följa mig.

Vad tycker ni förövrigt om min teckning jag valde att döpa till fatso-bird? Fruktansvärt söt, dock finare irl. Hatar att skanna in !!



julia
29 November, 2011 - 17:19 / BLOGG: http://jjuliarudberg

jätte fin, trodde inte att du hade gjort den förns jag läste texten. Och hörre du, din blogg har blivit så mycket roligare att läsa nu ! pusspuss <3

olivia
30 November, 2011 - 17:19 / BLOGG: http://oclaar.blogg.se/

har du ritat den där!? fan va sjukt isf, den var jätte fin! superduper duktigt fia :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback