Styling prov
Tema: Bal/Fest




Frisyren blev jag nöjd med, hade kunnat finslipa den lite så att flätan blivit lite snyggare där jag vek in den. Samt döljt volymen jag gjorde, med volyme mastern, lite bättre. Nu syns ju inte det på bild men man såg lite våfflat hår upptill. Men annars blev jag nöjd faktiskt, en frisyr som funkar till både studentbalen och strandfesten.

Sminket vart jag dock inte alls nöjd med! Det ända jag kände var positivt var att jag valde en skuggga som matchade de hon hade på sig och gjorde att hela outfiten flöt ihop om hon skulle haft på sig de hon hade till "festen". De blev fel blandning av skuggor och det var jävligt slarvigt gjort. Jag var trött och hade stirrat mig blind på den där jävla skuggningen så de ska jag göra bättre nästa gång!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback