everyday you learn something new

Började dagen med praktik som sakt. Fick börja med att stryka lite kläder som vi skulle skylta med, pinsamt vare dock att erkänna att jag aldrig strykt ett plagg tidigare..herregud sa min handledare men varje dag måste man ju lära sig något nytt, haha.

Dagen fortsatte med föreläsning från LCN. Det är ju helt sjukt att den utbildningen jag får gratis på skolan kostar 35.000 om du gör den frivilligt på en kurs, fan vilken chans vi får ! Hur som helst, jag ska sattsa allt jag har på nagellektionerna och lägga ner hela mitt hjärta o själ i att utvecklas så att jag klarar gesällprovet i trean. Jag ska även köpa mig ett startkitt sen så att jag kan börja träna hemma så till mina vänner - Ni får vara mina försökskaniner sen o då kanske jag bara tar en 100 för ett set (förlängning med tippar och gelé). Låter ju ganska nice i mina öron. Fick reda på att en utav dem här som jobbar för LCN uppe i stockholm tar mellan 1600-1800 för ett set med gelénaglar nu när hon har jobbat med det i så många år, sjukt mycket pengar !!

Aja nu ska jag gå ut en snabbis sen blir de plugg plugg plugg !! 


Johanna
21 April, 2012 - 20:37 / BLOGG: http://www.minisdagbok.wordpress.com

Jag ställer upp som försökskanin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback