Pizza med mycket svamp o flygplans krasch

Ligger i julias säng o väntar på att hon ska vakna, känns som de kan ta ett tag men sålänge är jag glad att hon har en iphone jag kan sysselsätta mig med. Gårkvällen blev klockren! Vi hade jävligt kul och jag är sjukt glad över att få träffat de gamla tjejgänget från jönsbergska igen :)

Vi spenderade flera timmar med ett kortspel olivia köpt åt julia i present, våghals.. Vet inte om många kört de men för er som inte har de så var de kort o gott typ sanning o konsikvens. Jag fick bl.a lukta på kroppsdelar man kanske inte föredrar under nästippen, ringa en pizzeria o be om en pizza med mycket svamp o själva pizzan va inte så viktig och toppen nådde jag nog när jag fick ringa till grand och be om ett rum att hyra för en timme, när de inte gick fick jag argumentera med att de faktiskt är tillåtet i tyskland och att vi inte skulle låta så mycket... Ja kände verkligen hur IQt hamnade på noll där ett tag, men kul vare ;)

Jävligt bra kväll med andra ord och ja känner att ja behövde verkligen de här. Bilder kommer under dagen.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback