Bok-koma

Känner ett enormt sug efter att hamna i läsarkoma, don't know why? Kan det ha med den här enorma tristheten jag är omringad av dygnet runt. However, jag har bänkat upp med juice och knäckemacka med oliver och paprika.

(Ankis och mina knäckemacke recept är verkligen worth dying for. Inte visste jag att man kunde göra ett så tråkigt bröd så spännande innan jag träffade henne.)

Samt lite bok alternativ. Jag har en bok jag läste 75 % av, bara det att jag glömt viktiga delar av den. Hade planer på att läsa om den tills jag kom på att hundrackarn käkade upp 25% av början i somras... mm, har dock andra alternativ samt några nyheter på väg hem på posten så de löser sig nog. Godnatt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback